Často kladené otázky FAQ

Následující otázky Vám pomohou zjednodušit a urychlit nákup

  1. Mohu si u Vás objednat i náhradní díly na zahraniční stroje? Jistě, že můžete, náš sortiment se dávno neomezuje jen na ZETOR. Stačí, když budete vědět typ stroje. Dalšími vhodnými informacemi jsou rok výroby, VIN, katalogové číslo nebo přímo vzorek dílu.
  2. Pokud si díl objednám, jak rychle bude u vás na skladě? Záleží na době objednání. Zpravidla platí, že zboží, které nemáme skladem a je skladem u dodavatele, tak je v případě včasného objednání druhý den u nás – připraven pro Vás.
  3. Prodáváte zboží po generální opravě? Ano. Na skladě je hned několik druhů spouštěčů, alternátorů atd. Více informací zde.
  4. Prodáváte i stáčené oleje a kapaliny? Ano, i ty u nás najdete. Jde o levnější variantu pro Vás. Neplatíte zbytečně nádobu, ve které oleje a kapaliny jsou. Jen je třeba si vlastní nádobu přinést.
  5. Je možné nechat si zboží zaslat skrze dobírku? Ano, i tento způsob dopravy je možný.

Pokud jste nenašli svou otázku a odpověď, kterou hledáte, můžete níže svou otázku napsat.

V případě jakýkoliv nejasností neváhejte a kontaktujte nás na našem telefonním číslem nebo skrze e-mail a my Vám rádi poradíme.

Doufáme, že Vám tyto otázky a odpovědi pomohou při nákupu a usnadní Vám práci.

 

jiri_tobiasek

Začněte psát hledaný výraz výše a stisknutím klávesy Enter vyhledejte. Stisknutím klávesy ESC zrušíte.

Zpět na začátek